Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

Kan ik iets retourneren?

Als je iets wilt retourneren kan dat binnen de wettelijke retourtermijn van 14 dagen. Stuur hiervoor een mail naar info@jolie-jewellery met je naam, ordernummer en de item(s) die je wilt retourneren. Nadat je de retour bij ons hebt aangemeld heb je nog eens 14 dagen om deze op te sturen. Binnen 14 dagen nadat de retour is ontvangen zal deze worden verwerkt en zal de terugbetaling in orde worden gemaakt.

Let op: wegens hygienische redenen kun je oorbellen niet retourneren.

Welke items kunnen niet geretourneerd worden?

Oorbellen kun je niet retourneren i.v.m. hygiëne. Ook artikelen uit de sale kunnen niet geretourneerd worden.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten en het risico van het retourneren zijn voor de koper.

Ik heb mijn bestelde items beschadigd of kapot ontvangen. Wat moet ik doen?

Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons binnen 48 uur even een bericht met foto's waarop de beschadiging duidelijk te zien is en een omschrijving van de beschadiging. Dan zoeken we daarna samen een oplossing.

Zijn alle sieraden van stainless steel gemaakt?

Bijna alle sieraden in onze webshop zijn van stainless steel gemaakt. Bij elk artikel geven we duidelijk aan van welk materiaal het artikel is gemaakt.

Hoe kom ik in contact met jullie?

Je kunt contact met ons opnemen, via e-mail, chat of het contactformulier. Op de pagina Contact vind je alle mogelijkheden.